To be a blogger: Q&A ||| Въпроси и отговори

Здравейте, момичета!

В днешния пост ще отговоря на въпросите, които ми зададохте във фейсбук и инстаграм. 
Въпросите като цяло не са много, което малко ме натъжи. Опитвам се с малки стъпчици да се опознаем по-добре помежду си. Блогът е едно много лично пространство, в което споделям много за себе си. По този начин допускам доста от Вас до личното си пространство и до подробности, които доста често дори приятелите ми не знаят за мен. Затова и смятам, че ако взаимно се познаваме по-добре, доверието което се гради между читател и автор ще е много по-голямо. 

Естествено, ако имате въпроси към мен, винаги съм готова да отговарям на тях - с или без пост. Що се отнася до такива публикации обаче, най-вероятно няма да ги повторя в бъдеще, тъй като може би не са Ви толкова интересни.

И така преминавам и към самите въпроси, като съм се постарала да отговаря максимално изчерпателно. Ако искате да научите нещо повече, можете да видите интервюто ми за блога my place тук

Какви блог постове ти обичаш да четеш?

Определено фаворит са ми празните опаковки. Най-реалистично ми се струва мнението за продуктите, които човек е изхабил до край. Също така следя с голям интерес ревюта на продукти, които се чудя дали да купя или не и постове, посветени на близки и далечни пътувания.

С какво се занимаваш?


В момента работя като офис асистент в малка фирма, това е основното ми занимание. Като допълнително занимание понякога пиша статии за списание за бъдещи и настоящи мами (списание "Кенгуру") и правя снимки за блога. Като цяло не обичам да седя без работа. Писането ми доставя удоволствие и бих се радвала това, което пиша да стига до повече хора. Не знам дали успявам да го постигна с блога, затова се надявам скоро да имам повече публикувани статии в списания.

От къде знаеш толкова много за различните съставки на продуктите? От къде черпиш информация?


Не се смятам, че знам много за съставките, но се интересувам доста. В университета учихме Ботаника, където беше включена и информация за полезните свойства на растенията, понякога се ровя из учебниците си в търсене на нещо интересно, което да споделя с Вас. В семейството ми пък има химици и понякога се допитвам до тях по отношение на химическите съставки в козметиката. Като цяло обаче, основният ми източник е Google, като се доверявам предимно на чуждестранни статии. Целта ми е да мога да предоставя максимално полезна и интересна информация, която не може да бъде намерена в стандартните ревюта на продукти. 

Кои държави би посетила и защо?
Мечта ми е да посетя Италия и най-вече Рим. Като цяло бих посетила всяка една държава по света, стига да имам пари и време за това. Имам си любима фраза - "Не съм бил навсякъде, но е в списъка ми" (на английски си звучи по-добре: I haven't been everywhere, but it's on my list). Понякога обаче не ми се ходи никъде и най-хубавото място за мен е у дома. С други думи, страстен пътешественик съм, но най-добре се чувствам вкъщи.

Ако имаше възможност, какви 3 собствени продукта би пуснала на козметичния пазар?

Много интересен въпрос! Много се впечатлявам от колекции на чуждестранни блогърки, реализирани в колаборация с известни марки. Понякога тайно си мечтая за нещо подобно, за съжаление едва ли би се случило у нас. Винаги съм си мечтала за собствена палитра със сенки, такива по мои вкус, представени в много женска и кокетна опаковка. Също така бих искала да пусна и свое червило, предимно с натурални съставки, матово като финиш, цветът би бил нещо нежно, неутрално, със съвсем лек розов оттенък. И накрая - масло за коса с изцяло натурален състав.

Кое е най-красивото място, което си посетила?
Много труден въпрос! Всяко място има свое очарование и е по свои начин красиво. Все пак...веднага се сещам за места като Будапеща, Замакът "Предяма" в Словения, много ми хареса Барселона. В България останах очарована от Белоградчишките скали. Обожавам Велико Търново като град и място за почивка. Смятам обаче, че красотата е до голяма степен в очите на гледащия - ако попаднеш на неподходящо място в неподходящо време дори и най-красивото място може да ти се стори сиво и мрачно. И обратното, ако компанията и настроението ти са слънчеви, дори и обикновено място може да ти се види най-красивото на света.

Това бяха моите отговори на Вашите въпроси. Надявам се да съм успяла да отговоря изчерпателно и да сте научили още нещичко ново за мен. Беше ми много интересно да разбера какво бихте желали да ме попитате и с удоволствие отговорих на всеки въпрос. 



Можете да ме последвате на следните места:

Коментари