To be a blogger: 25 facts about me ||| 25 факта за мен

Здравейте!

повече от година водя този блог и ми се струва, че е крайно време да се опознаем по-добре. Добро начало ми се струва да споделя с Вас 25 факта за мен. Ако Ви е интересно да научите нещо повече за мен като човек, продължавайте да четете.
Може би много от Вас не са попадали на раздела "за мен" - цък. Когато създадох блога написах тези няколко реда с идеята да се представя. Е, вече не съм на 25 (дано не забравя да го редактирам), но останалото си е все още валидно. Ето и още малко факти за мен:

1. Работя като офис асистент - работата в офис ми харесва, макар да ми липсва лабораторията (по образование съм микробиолог). 

2. Нямам домешен любимец, но много обичам животните. Страх ме е от кучета. 

3. Родена съм и живея в София, но бих предпочела някой по-спокоен град.

4. В профила ми в blogger има още 3 блога, който никога не видяха бял свят, но имах желанието да развия през годините - Creative Chaos, My hobbies and I, Photography. Съжалявам най-вече за фотографския блог.

5. Най-голямата ми страст (много по-голяма от любовта към козметиката) са фотографията и пътуванията. Нямам възможност да си купя DSRL фотоапарат, но се надявам някога и това да се случи. Задно с фотографията вървят и пътуванията. 

6. Миналата година отслабнах с почти 10 килограма, но заради вредните си хранителни навици успях да си ги върна. В момента се опитвам да се мотивирам отново, за да постигна същия резултат и да го задържа.

7. Имам шофьорска книжка, но не съм активен шофьор - още нещо което трябва да коригирам.

8. Към момента не съм женена и нямам деца, но се надявам и това да се случи.

9. Любимият ми сезон е пролетта, не обичам прекалено големите жеги, нито големия студ.

10. Любимият ми празник е Коледа и всичко покрай него.

11. Свободното ми време, което не е посветено на блога, отделям за пътуване или гледане на филми и видеа в youtube.

12. Педант съм по отношение на реда и чистотата - много държа всичко да е подредено и на мястото си. 

13. В тематиката на блога: кожата ми е чувствителна и суха, имам суха коса с тънък косъм и нормална към суха кожа на тялото.

14. Ходила съм два пъти на обмен в чужбина и голяма част от студентските си години работих с чужденци. 

15. Независимо от възрастта си обожавам анимационни филмчета.

16. Любимата ми актриса е Нина Добрев, възхищавам й се по много причини, а любимият ми актьор е Чанинг Тейтъм (вероятно се сещате защо!).

17. Завършила съм испанска гимназия и се чувствам някак си свързана с Испания.

18. Любимият ми град в България е Велико Търново

19. Срамен факт: Не мога да карам колело и да плувам

20. Рядко прибягвам към скъпа козметика - търся добри бюджетни попадения. 

21. Голям фен съм на DIY проектите и непрекъснато търся идеи за такива в интернет. Не съм особено сръчна, но това не пречи да се опитвам.

22. Не гледам телевизия от години, но през почивните дни се случва да се загледам в някой филм преди лягане.

23. Левичарка съм

24. Много съм нескопосана и тромава :D Това изобщо не е похвално, но такава съм си. 

25. Ходила съм на уроци по народни танци и искам скоро да подновя това си занимание. Като цяло обичам танците и съм пробвала различни стилове, но народните наистина успяха да спечелят място в сърцето ми.

Това бяха 25 факта за мен - надявам се да са ви били интересни и да сте успели да ме опознаете по-добре. Може би сте преоткрили себе си в някой от фактите, ако е така - споделете ми, ще се радвам да разбера, че не съм единствената.

Споделете ми интересен факт за Вас.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Много се радвам, че направи този пост. Много добра идея! На мен лично ми стана приятно да науча повече за теб! Относно страстта ти към DIY проекти :https://yoanashour.y-family.eu/bg/

    (Видях, че си се абонила за канала ми в YT и исках да ти благодаря за подкрепата!)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! :) В блога ти има много интересни неща, цял ден го разглеждам, със сигурност ще реализирам някоя от идеите (или поне ще се опитам :D)

      Изтриване
  2. Ееее, веднага след като прочетох за вредните ти хранителни навици и че не можеш да плуваш, те почувствах мега близка :)) Поздравления за стегнатия пост :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! :) Много се радвам, че имаме общи неща :))). Много ми е неприятно, че не мога да се преборя с навиците си по отношение на храненето - за кратко успявам да си го наложа, но в дългосрочен етап се предавам.

      Изтриване
  3. И аз имам шофьорска книжка, но не карам.Обичам животните и чистотата.Не гледам TV от доста време, но харесвам предавания като "Търси се..." и "Преди обед", както и музикалните такива :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехеееее супер, приличаме си по доста неща значи :) Много се радвам! При мен доста често телевизора върви за фон през уикенда, докато върша друга работа и доста често също се заглеждам в "Търси се..." :)

      Изтриване
  4. И аз имам книжка, която си кротува :D ....и не мога да плувам

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар